Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kur draudimas galioja?

Šis draudimas galioja visose šalyse, išskyrus Jūsų gyvenamąją šalį.

2. Kada greitosios pagalbos paslaugos kompensuojamos?

Šios paslaugos kompensuojamos tik nelaimingo atsitikimo atvejais arba pasireiškus labai stipriems ligos simptomams. Kitais atvejais, pvz., gripo, peršalimo, apsinuodijimo ir pan., reikia kreiptis i bendrosios praktikos gydytoją. Jei kreipsitės netikslingai, t.y. ne pagal poreikį, Jums nebus kompensuojami 200 EUR.

3. Ką daryti, kai esu nuvežtas į ligoninę?

Jūs privalote per 24 val. susisiekti su mūsų skubios pagalbos skyriumi ir pranešti apie įvykį. Mūsų darbuotojai susisieks tiesiogiai su ligonine ir apmokės gydymo sąskaitas.

4. Ar anksčiau įvykę draudiminiai atvejai draudžiami šiuo draudimu?

Anksčiau įvykęs medicinos draudimo atvejis yra draudžiamas, jei jo padariniai nesikartojo bent jau 6 mėnesius prieš Jūsų išvykimą į kelionę. Jei kreipiatės dėl draudimo, prašome įsitikinti, kad Jūs turite gydytojo patvirtinantas pažymas, kad negalavimai nebuvo pasikartoję bent 6 mėn. iki kelionės.

5. Kodėl draudimo ID kortele tokia svarbi?

Šioje draudimo kortelėje surašyta visa svarbiausia informacija, kurios Jums gali prireikti atsitikus nelaimingam atvejui. Joje surašyti pagalbos numeriai, kuriais reikia kreiptis, atsitikus draudiminiam įvykiui. Jos reikia einant pas gydytoją ir pan. Todėl per visą kelionę ją reikia visada nešiotis su savimi.

6. Ar medikamentai šio draudimo kompensuojami?

Gydytojo išrašyti vaistai yra kompensuojami, tačiau draudimo atstovams turite pristatyti originalų receptą ir gydytojo rekomendacijas, kad Jums būtinai reikia šių medikamentų.

7. Kada reikia užpildyti reikalavimo formą?

Jei Jūs esate JAV ir jūsų reikalavimas yra išspręstas tiesiogiai su gydytoju per UnitedHealthcare nėra jokios būtinybės pildyti reikalavimo formą. Jei būsite už JAV ribų, jūs turėsite sumokėti gydymo sąskaitas, o po to nusiųsti mums reikalavimo formą su apmokėjimo kvitų originalais.

9. Ar galėsiu savo kelionės draudimą prasitęsti, jei nutarčiau svetimoje šalyje likti ilgiau?

Taip, Jūs galite prasitęsti savo draudimą. Jums tik reikia užsipildyti draudimo formą ir pateikti reikiamas detales. Jūs turėsite primokėti atitinkamą sumą už papildomas draudimo dienas. Taip pat būtina žinoti, kad pratęstas draudimas nedraus tokių atsitikimų ar ligų, kuriuos patyrėte ankstesniu draudiminiu laikotarpiu.